Edit.

2010-04-08 / 16:24:41
Fammo hittade en ny tand. Så det var inte bara nr. 3 som jag skrev för några dagar sen. Det är också nr. 4.

Kan ju förklara varför hon var så gnällig och famning förra veckan. 2 nya gaddar. Mammas sötaste monster.


För övrigt är familjen på bättringsvägen. Jag har bara lite hosta kvar. Resan till H:fors blir av, och vi blir 3 dagar, för dom tänker ta bort båda visdomständerna.

Har annars funderat på medicinerna jag kommer att äta efter transplantationen. Immunsänkande. En "biverkning" av dom är mycket ökad risk för cancer. Dom ska i princip behandla min cancer, med mediciner som kanske ger mig en ny cancer? Känns ju... trevligt... och hoppfullt.
Kommentarer!
Postat av: Allex

Man ska inte läsa biverkningar, mina hormoner ger bröstcancer och livmodercancer...ändå injiceras det och har plåster på magen =) Men det e klart att det är knasigt...Kramar

Kommenterat - 2010-04-08 / 18:22:54
Postat av: Jessie

Ja alltså jag har inte läst på någon förpackning, utan det var läkarna som berättade att risken för cancer blir ganska stor när man äter dom där medicinerna.

Jag får tex. inte vara ute under sommaren om jag inte har typ heltäckande kläder och solskyddsfaktor 50 på restrerande delar som ansikte och händer. Jag får aldrig någonsin sola solarie eller ligga och pressa på stranden utan måste sitta i skuggan.

Ja, och diverse sånt.

Sen så får du väl inte hormonsprutor resten av livet får vi hoppas :-) Jag däremot blir fast med skiten. Så... Det var lite så jag menade :-)



Kramar

Kommenterat - 2010-04-09 / 13:44:21
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: