Mätta.

2009-11-15 / 16:10:39

Då har vi ätit. Och brödet är på jäsning. Lilla S håller på att bajja låter det som. Spännande.

Har just skrämt upp både Andrea och Alex. Berättade att dom skulle vaccineras för nöffarsjukan. Alex hatar sprutor. Och Andrea ville inte bli sjuk efter hon tagit den. Nåja, drog till för att skrämma dom att ta det utan att klaga, och sa att dom kunde dö om man fick nöffarsjukan istället. Delvis sant. Men. Inte så pedagogiskt sagt kanske.

Så nu är dom väl med på att ta den iaf. Andrea ska bli vaccinerad i skolan imorgon, och Alex måste jag ta med till HC för att få det gjort. Det verkar som att det sprids fort som fan på denna lilla holme nu. Man blir lite nervös faktiskt. Med tanke på mitt kraftigt nedsatta immunförsvar så dör jag helt säkert i den där jävla influensan. Med min tur.


För övrigt så har min gullebulle just bytt blöja på Lilla S, han tröttnade väl på att jag satt här och skrev istället och hon luktade skit. Ajjabajja, dålig mamma.

Jag hatar även orginal-designen på denna blogg. Ska göra om den så fort jag orkar. Ge er till tåls.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: