Den sista dagen...

2009-11-30 / 07:33:46

.. på November idag då. Och F är borta. Vid 12 skulle han tydligen opereras. Va fan dom jagar dit han till kl. 07:30 kan jag då fan inte fatta. Men men.

Jag är trött. Framför mig har jag Nyhetsmorgon som är standard vid tidiga morgnar, däremot saknas kaffe. Finn fem fel? Eller ett räcker.

Jag har ju varit så extremt upptagen sen klockan ringde 08:00.
Klätt på mig och lagat frukost till Andrea och Alex. Ansträngande utav heeelvete. Nu ska jag iaf snart skicka iväg Andrea till skolan. Sen underhåller Alex sig själv och jag ska jag sitta här och vänta på att bebis tycker att det är dags att vakna.

Det är betydligt lättare att hålla sig vaken när hon är vaken. Jag skulle såååå gärna gå och kasta mig bredvid henne och snarka en stund till............ suck.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: