Tisdag.

2009-12-29 / 18:49:58
Idag då. Vi infann oss på sjukan kl 07:30 som vi vart tillsagda. Gissa hur länge jag fick vänta? Till kl. 10.30. Då kom dom och tog sina jädra prover. Biopsin var framflyttad till 11:00 så den fick jag inte heller göra. Inget bra första intryck av Uppsala Akademiska, det måste jag säga. Trött och jävlig efter bion igår som höll på 3 timmar, vi var hemma (eh, på hotellet) lite efter 24:00. Om inte jag skulle dödat för att få sova en timme längre imorse... så man vart ju lagom glad när dom inte gjorde nåt före halv elva ändå..

Vi satt i dagsalen och tittade på tv. Insåg vid frukosten att medelåldern på min avdelning var ca 90 plus. Inte en jävel var under 75 iaf, det kan jag lova. En psykiskt störd kärring till rumsgranne hade jag fått också, så där gick det inte att vara. Hon satt och stirrade på mig non-stop. Obehagligt.

Missanpassad är ju som sagt bara förnamnet för hur jag känner mig där.

Fick iaf lämna MINST 10 rör blod till. Otroligt att jag har något kvar i kroppen. Sen gjorde dom biopsin. Idag stack dom in mellan revbenen. 4 gånger. Fruktansvärt. Det är fan inget jag önskar ens till min värsta fiende. Sen har jag även varit till hud för att kolla klådan, och till lung för att spruta in något i armen som ska visa om jag har tuberkulos. Eh. Nåja, som jag sa till gubben som körde runt mig i alla underjordiska gångar så om man skulle överlevt detta så skulle man ju leva till 150, minst. Så jävla grundligt genomkollad man blir nu.

Jaja, och inte kommer jag hem till nyår heller. Jag blir ÅTMINSTONE här till fredag. Sen får vi se. Så vi ska fira nyår i Uppsala. Siris första nyår. Gud va jag saknar henne. Helt otroligt... usch... vill inte tänka på det. Nåja, hon har det bra med mamma så länge. Nej nu ska jag titta på tv med mitt hjärta.
Kommentarer!
Postat av: Allex

Ett jävla väntande verkar det vara ivf. Många kramar igen =)

Kommenterat - 2009-12-29 / 22:38:02
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: