Störande.

2009-12-03 / 11:23:28
Jag är sååå jääääkla trött. Kl. 10.00 tyckte Siri det var dags att sova lite efter 1 timmes vakenhet (det är tugnt på morgonen, även för en bebis). Yes tänkte jag. Satt på barnprogram åt Alex ,och så gick jag och tänkte vila med Siri en stund, eftersom jag inte hört någon störande grann-renovering på 1 timme typ.

Siri hann bara somna, och jag hann bara blunda. Så börjar dom borra. IGEN. Ni som inte hört det när ni varit här på besök, kan omöjligt förstå hur jävla högt det låter. Det ekar i hela sovrummet! Spelar ingen roll hur högt man har tv:n eller radion, man hör INGENTING när dom borrar. Jag blir slut! Så Siri blev sur och ville inte sova mera sen. 2 minuters power-nap. Great.

Nu har hon ätit nästan en hel burk potatis/morot/majs pure och druckit 130 ml ersättning. Glupska unge :-P Om 10 dagar så blir hon 6 månader! ½ år! Shit... va tiden går... Nu ligger min bukstinna unge på golvet och rullar runt. Jag ser vart hon har siktet.... på dammsugaren. Hmpf.

Vi bakade bröd igår föresten. För jääääävla bra lyckades vi om jag får säga det själv. Har aldrig lyckats så bra förr. Det var fluffigt, lätt och perfekt gräddat.

Men nu ska jag lyfta bort bebis från "aja-baja" för hundrafemtioelfte gången idag.
Kommentarer!
Postat av: Linda

vad duktig hon har blivit:) Det går framåt med stormsteg. Puss

Kommenterat - 2009-12-03 / 13:06:32
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: