Röda rosor.

2009-12-10 / 14:15:28
Fick jag igår. Igen. "För att jag är så underbar". Vad gör jag som är så underbart? Jag förstår inte. Men jag är så förbannat lycklig. Och jag tänker alltid stanna i den här bubblan <3

Annars vet jag inget. Siri har slutat äta på dagen och börjat äta på natten, känns det som. Hon drack välling före hon gick och la sig kl 20.00, sen ville hon igen ha mjölk vid 23.00 tiden, och igen 07.30 imorse. Hon ville nog även ha vid 04.00 men då fick hon tutten istället och somnade om efter en stund. Och på dagarna äter hon knappt alls mera. Förut åt hon på rutin, och sov på rutin. Känns som att allt bara är rubbat. Man försöker ge mat men hon bara spottar och fräser, både åt flaska och pureer, trots att hon inte ätit på kanske 5 timmar....

Ska rådfråga bvc vid nästa besök...
Kommentarer!
Postat av: Linda

Det är säkert bara en kort period nu, får man ju hoppas iaf:) Puss

Kommenterat - 2009-12-10 / 15:08:52
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: